הנבחרת הפראלימפית בבורסה. צלם: יוראי ליברמן
הנבחרת הפראלימפית בבורסה. צלם: יוראי ליברמן

זהב, כסף וארד בבורסה

נבחרת השחייה הפראלימפית של ישראל פתחה היום את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב
אירית מטיאס | 08.05.2022

חברי נבחרת השחייה הפראלימפית של ישראל, פתחו היום את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב לרגל זכייתם במדליות זהב, כסף וארד במשחקים הפראלימפים טוקיו 2020 (8 מדליות: 6 מדליות זהב, 1 כסף ו- 1 ארד), ולקראת יציאתם לאליפות העולם.

בפתיחת המסחר השתתפו שני הזוכים במדליות: מארק מליאר ועמי דדאון ונבחרת השחיינים, אליהם הצטרפו גם אהוד רצאבי, יו"ר ההתאחדות הישראלית לספורט נכים ויעקב ביננסון, מאמן נבחרת השחייה.

אלי בירנבאום, יו"ר הוועד הפראלימפי: "אנו מודים להנהלת הבורסה לניירות ערך על ההזדמנות לפתוח את יום המסחר, אשר חושפת את הספורט הפראלימפי ואת האלופים שלנו לקהל הרחב ומקדמת את הרוח הפראלימפית שמאופיינת בנחישות, מצויינות והתגברות על מגבלות הגוף, ויש לזכור שבנוסף להיותם ספורטאים, מדובר פה באנשים צעירים וסקרנים שהנושא הכלכלי, שוק ההון וניירות ערך, מעניין גם אותם."

מנכ"ל הבורסה, איתי בן זאב הוסיף: "אנחנו גאים ונרגשים לארח את נבחרת השחיינים הפראלימפים של ישראל, התחרות ברמות האלה, מצריכה הרבה מעבר למקצועיות ואופי, זוהי יכולת מנטלית ברמה הכי גבוהה שיש ומחויבות אדירה של הנבחרת. מתוך תשע המדליות של ישראל בטוקיו 2020, שמונה הביאו השחיינים הפראלימפים, ואני בטוח שתמשיכו להצליח ולהביא לנו הרבה כבוד ומדליות נוספות גם בהמשך".

תגיות:

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *