תערוכת הפרחים באקספו תל אביב. מרבד פרחים מפוסלים בברבורים
ברבורים בתערוכת הפרחים. צילום: אירית מטיאס

יש לאן לברוח: תערוכת הפרחים הגדולה ב"אקספו"

החל מיום רביעי תתקיים בתל אביב תערוכת הפרחים הגדולה, עם שני מיליון מינים מרהיבים מהארץ וגם מחו"ל, עם תאורת לדים מושקעת ו-400 רמקולים להעצמת החוויה
אירית מטיאס | 22.04.2024

אם אתם מחפשים קצת אסקפיזם ומשב אופטימי של פריחה וצבע, כדאי לכם להגיע לתערוכת הפרחים הגדולה שתפעל בחול המועד בתל אביב – ולפנות מקום בנייד. התערוכה תיפתח ביום רביעי במתחם האקספו בתל אביב והיא תימשך 8 ימים. למבקרים ימתינו המיצגים שהם מרהיבי עין ומרחיבי לב – למעלה מ-2 מיליון פרחים, מעוצבים בשני מתחמים עוצרי נשימה.

על הכל מנצחים המעצבת חיה אלוני שלצידה בנה יואב וצוות שוזרים מוכשר ומעצב המולטימדיה גיל טייכמן.

תערוכת הפרחים באקספו תל אביב. סידור פרחים בצורת עוגת קומות

עוגת פרחים באקספו. צילום: אירית מטיאס

תערוכת FLOWERS מציגה עולמות תוכן מגוונים עם פרחים מהארץ, בעיקר מהעוטף,  ופרחים נדירים שלא צומחים בישראל שהוטסו מחו"ל ושולבו במיצגים השונים.

כסמל לתקופה ומחווה לדרום אדום, הכניסה לתערוכה צבועה כולה באדום כולל קיר לד של כלניות אדומות, ממנה עוברים לשדרת ציפורי גן עדן שמובילה לתערוכה שהיא מסע מפעים בין צבעים וריחות.

התערוכה מתחילה בעולם טרופי קסום, עם פרחים, צמחים ושרכים טרופיים, לאורך המסלול מייצגים ענקיים של חיות שעשויות מפרחים וגשר שחוצה נחל וסביבו ציפורים, פרפרים, קופים, נחשים שעשויים מפרחים.

בחלקה השני של התערוכה, מבוך פנטזיה עם פרחים ופרפרים, אגם עם ברבורים, המסע ממשיך אל עולם גרמי השמיים המעוצבים מפרחים ומסתיים ביער "פנטזיה". התערוכה ממשיכה אל עולם האגדות עם מסיבת התה של אליס כולל לוח השחמט והכלים שמעוצבים כולם מפרחים.

בין ביתני התערוכה יש אולמות הקרנה מעולם הפרחים, אטרקציות לילדים ומשפחות, פיאצה איטלקית, עמדות צילום, מזרקות מים מעוצבות, פינות מנוחה ודוכני אוכל קל.

בתערוכה יש כ-2,000 פנסים בטכנולוגיית לד, כדי שלא יחממו את הפרחים ואת כדור הארץ שלנו. הפנסים נשלטים ממרכז שליטה ממוחשב, כשעל מסכי לד ועל הריצפה מוקרנות טקסטורות ועבודת אומן. בכל מתחם יש מוזיקה שלוקחת לעולם תוכן אחר. מערכות הסאונד המשוכללות כוללות כ- 400 רמקולים המחוברים לנגנים רב ערוציים להעצמת החוויה. פסי הקול הוקלטו באולפן של יובל זילברשטין והם הותאמו לחוויה מרחבית בתצוגות השונות. בכל מיתחם יש פס קול רקע וסאונדים ממוקדים של המותאמים ומסונכרנים לתצוגות ובכל מתחם לא שומעים את המוזיקה מהמתחם האחר.

התערוכה מתאימה לעל המשפחה, גם ילדים בני שנתיים יוקסמו ויהופנטו.
התערוכה תהיה פתוחה בחוה"מ פסח 23-30.04.24
באקספו תל אביב, התערוכה מקורה, ממוזגת ובישראל כמו בישראל, יש מרחב מוגן בסמוך.

תערוכת הפרחים באקספו תל אביב. ברבור מפוסל טבול בתוך מרבד פרחים

ברבור טובל במרבד פרחים. צילום: אירית מטיאס

תערוכת הפרחים באקספו תל אביב. סידור פרחים בצורת עוגת קומות

עוגת קומות מפרחים. צילום: אירית מטיאס

תערוכת בפחים באקספו תל אביב

תערוכת בפרחים. צילום: אירית מטיאס

תערוכת בפחים באקספו תל אביב

תערוכת בפרחים. צילום: אירית מטיאס

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *