רון חולדאי מזניק את מיני מרתון תל אביב 2022
רון חולדאי. צילם: רונן טופלברג

חולדאי: אתמודד ב-2023 בפעם האחרונה

כך מצהיר ראש עיריית תל אביב-יפו בראיון ב"פודקסט של נדב פרי". עד כה רק עמוס שפירא הודיע כי יתמודד גם הוא על התפקיד. בנוסף מוזכרים גם שמותיהם של מנכ"ל בית החולים איכילוב, פרופ' רוני גומז, קונסול ישראל בניו יורק, אסף זמיר ושר הבריאות ניצן הורוביץ
רותי בוסידן | 18.07.2022

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי נערך לקדנציה נוספת. חולדאי הודיע בראיון  ב"פודקסט של נדב פרי" כי יתמודד גם בבחירות הבאות שיתקיימו באוקטובר 2023, כאשר יהיה בגיל 79.

למרות הספקולציות השונות, חולדאי, שמכהן כראש עירית תל אביב כבר 24 שנים לא מתכוון לפרוש בקרוב. בראיון עם פרי הוא הודיע כאמור כי הוא מתכוון לרוץ גם בבחירות הבאות, אך הפעם הוא מתחייב שזו תהיה ההתמודדות האחרונה.

חולדאי עוד מבטיח בראיון כי למרות שכבר כמה שנים העיר מתנהלת תחת מעטה של עבודות, חפירות, פקקים וקורקינטים: ״החוויה היום לתושבי העיר בעייתית, אבל היא תשתנה פלאים בעוד חמש שנים״.

כזכור, חולדאי ניסה לרוץ בבחירות לכנסת האחרונה עם מפלגה חדשה שנקראה "הישראלים" אך לא התרומם ופרש לקראת סוף המירוץ

עד כה הודיע על התמודדות על ראשות העירייה עמוס שפירא, שכיהן בעברו כמנכ"ל אל על, מנכ"ל סלקום ונשיא אוניברסיטת חיפה בשנים. ובנוסף מוזכרים גם שמותיהם של מנכ"ל בית החולים איכילוב, פרופ' רוני גומז, קונסול ישראל בניו יורק, אסף זמיר, שר הבריאות הנוכחי ניצן הורוביץ, ועוד.

על פי הערכות פוליטיות שונות, גם שלושת סגני ראש העיר, מיטל להבי, ציפי ברנד וראובן לדיאנסקי צפויים להודיע על התמודדות, קרוב יותר למועד הבחירות.

עמוס שפירא ורון חולדאי. צילום: אירית מטיאס

עמוס שפירא ורון חולדאי. צילום: אירית מטיאס

הבחירות לרשויות המקומיות בישראל צפויות להיערך ביום שלישי ה-31 באוקטובר 2023, כאשר ביום זה יתקיים יום שבתון במשק לאחר שינוי החוק בבחירות הקודמות. במקומות בהם אף לא אחד מן המועמדים לראשות הרשות המקומית עבר את רף 40% מקולותיהם של המצביעים, יתקיים שבועיים לאחר מכן, ב-12 בנובמבר 2023 סיבוב שני לבחירה בין שני המועמדים שצברו את מירב הקולות בסיבוב הראשון.

בהתאם לחוקי הבחירות לרשויות המקומיות נדרשים הבוחרים לבחירה כפולה בעיריות ומועצות מקומיות, בפתק צהוב לראש הרשות, ובפתק לבן לרשימה למועצת הרשות. ראש רשות ומועצת רשות שנבחרו בבחירות יתחילו לכהן 21 ימים לאחר יום בחירתם.

קטגוריות: תחומים אחרים

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חולדאי עם כל הכבוד לך על פועלך למען צפון תל אביב אני מבקש ממך די לך .רוצים ראש עיר חדש למען פועלו גם לדרום תל אביב .

לך הביתה, נימאסת!
אנחנו נמשיך לסבול עוד שנים ואתה תצטלם מחייך בשחצנות.
לא רואה אותנו ממטר.