כשהרכבת הקלה פוגשת אומנות מקומית בכיכר מילאנו
20 אומנים תל אביביים לוקחים חלק בגלריית מילאנו שנפתחה היום (רביעי, 13.7). הגלריה הוקמה כמסורת הפופ-אפ על גדרות אתר ההיערכות של הקו הירוק בכיכר שנמצאת בסמוך לפארק הירקון.
התערוכה הינה חלק מפסטיבל ארט – תור, ונולדה משיתוף פעולה בין חברת נת”ע המקימה את הרכבת הקלה, לבין מינהל קהילה תרבות וספורט בעיריית תל אביב.
חיים גליק מנכ”ל נת”ע ציין: “נת”ע משקיעה משאבים רבים במיתוג הגדרות סביב אתרי העבודה. אנחנו רואים חשיבות רבה באווירה שמשרות הגדרות, גם אם מדובר באתר עבודה מרעיש ומטריד. זו דרך שלנו להקל ולו במעט על התושבים, ולהפוך את אזור העבודות לנעימים יותר”.

היצירות של אמני הפופ-אפ. צילום: נת”ע
הצטרפו לקבוצות הווצאפ של תל אביב אונליין:
קבוצת תל אביב יפו כללית – לחצו כאן.
קבוצת הנדל”ן – לחצו כאן.
קבוצת צפון ת”א – לחצו כאן.
קבוצת מרכז ת”א – לחצו כאן.
קבוצת דרום ת”א – לחצו כאן.
קבוצת מזרח ת”א – לחצו כאן.
קבוצת יפו – לחצו כאן.
קבוצת TLZ מי ומי – לחצו כאן.
קבוצת החוויה הקולינארית – לחצו כאן
לדף הפייסבוק של “תל אביב אונליין” – לחצו כאן.
לעמוד האינסטגרם של “תל אביב אונליין” – לחצו כאן.
לערוץ הטלגרם של “תל אביב אונליין – לחצו כאן.


תגובות