אקסטרה מרקט. צילום יח"צ
אקסטרה מרקט. צילום יח"צ

הדור הבא של הסופרמרקטים הגיע לתל אביב

דור אלון, המפעילה את הרשתות אלונית ו-am:pm, השיקה בקניון TLV את אקסטרה מרקט, המייצר חוויה קולינרית של מוצרי פרימיום במחירים תחרותיים
אירית מטיאס | 12.05.2022

המבקרים בקניון tlv בתל אביב שמחו לגלות השבוע כי במקום נפתח סופרמרקט בקונספט חדש שגובש במטרה לייצר חוויה קולינרית של מוצרי פרימיום טריים, במחירים תחרותיים.

דור אלון שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה, המפעילה את רשתות הסופרמרקטים אלונית ומיני סופר אלונית ואת רשת המרכולים העירונית am:pm, השיקה את "אקסטרה מרקט".

בין השאר תמצאו שם בשר ודגים טריים ואיכותיים, גבינות ייחודיות מכל העולם, ירקות ופירות מובחרים ודברי מאפה בעבודת יד של רשת "פרינה"  כולל באפייה ארטיזנלית משובחת (לא לפספס את לחם המחמצת, דגנים וזרעי צ'יה). לטובת הסובלים והשומרים מוצעים מאפים ללא גלוטן של "גלוטריה". המקום מציע גם מחלקות המתמחות בקפה.

אקסטרה מרקט תעניק ללקוחותיה ייעוץ שפים, חווית קניה מתקדמת הכוללת מערכי תצוגה ותשלום דיגיטליים בלבד, שירות נשיאה עד הבית לדיירי המגדלים/לרכב, הזמנות און ליין ומועדון לקוחות עם הטבות בלעדיות במתכונת של one stop shop.

אקסטרה מרקט. צילום יח"צ

בהקמת הסניף הושקעו כשמונה מיליון שקלים, והוא ישרת את אלפי דיירי מגדלי הפרוייקט, באי הקניון ותל אביבים מהאזור.

כ-40% משטחי הסופרמרקט מיועדים לדלפקי שירות והלקוחות יזכו לייעוץ קולינרי. ייעול השירות והקלה על התמצאות הלקוחות במרחב הסופר הוטמע במערך דיגיטלי מלא: החל בצגי מחירים דיגיטליים, מסכי HD המנווטים את הלקוחות למחלקות השונות, קופות שירות-עצמי, משקל דיגיטלי לשקילה עצמית של ירקות ופירות ועוד.

עודד גולן, מנכ"ל קבוצת דור אלון: "הקונספט החדש גובש בעקבות מחקרי שוק ובהתאם לאסטרטגיית ההתרחבות הסדורה של דור אלון בתחום קמעונאות המזון, והוא מאגד תחת קורת גג אחת מוצרי פרימיום טריים ברמת חנויות בוטיק, עם ערכים מוספים של שירות, ייעוץ ודיגיטציה".

קטגוריות: עסקים והייטק
תגיות:

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *