פרויקט חדרה 10 בתל אביב. הדמיה: 3Dvision
פרויקט חדרה 10 בתל אביב. הדמיה: 3Dvision

התחדשות עירונית בצפון הישן בת"א בהשראה סקנדינבית

חברת קרסו, הרסה את הבניין הישן ברחוב חדרה 10 שכלל 3 קומות ותבנה במקומו בניין חדש בן 7 קומות שבו 20 דירות
אירית מטיאס | 03.07.2023

חברת קרסו, זרוע הנדל"ן של קבוצת קרסו, הרסה את הבניין הישן ברחוב בחדרה 10 בצפון הישן בתל אביב, במסגרת פרויקט תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש) שהיא תקים במקום.

מדובר בבניין בוטיק ברחוב הסמוך לכיכר המדינה שיוקם במסגרת המותג "קרסו סאן", המבוסס על עקרונות ה- Well Building Standard.

במסגרת הפרויקט, קרסו תבנה בניין בן 7 קומות ובו 20 דירות עם מרפסות שמש מקורות הצופות לחזית הרחוב, במקום הבניין הישן שכלל 8 דירות ב-3 קומות. לפרויקט קיים כבר היתר בנייה, והינו אחד מתוך כעשרה הבניינים שתבנה קרסו ברחובות הסובבים את כיכר המדינה תחת מותג "קרסו סאן" (SUNN בנורווגית = בריאות).

בהמשך השנה צפויה החברה לצאת עם עוד שלושה בניינים חדשים לשיווק, כולם ברחוב חדרה (חדרה 7-9 ו-11).

הריסת הבניין ברחוב חדרה. צילום: אילן ספיר

הריסת הבניין ברחוב חדרה. צילום: אילן ספיר

מהחברה נמסר, כי עוד טרם הריסת הבניין נמכרו כ-40% מהדירות וכיום נותרו למכירה דירות בנות 4 חדרים, מיני פנטהאוז, פנטהאוז ודירת גן עם חצר בשטח של כ- 116 מ"ר,  כשכל הדירות  נמכרות עם מחסן וחניה.

ההשראה לקונספט המגורים של "קרסו סאן" היא אורח החיים הבריא של התרבות הסקנדינבית, שמדינותיה ידועות באיכות החיים הגבוהה ביותר בעולם, וברמת האושר שלהם.

חמי שאול. צילום: לני בן בשט

חמי שאול. צילום: לני בן בשט

חמי שאול, מנהל חטיבת מגורי הבוטיק בקרסו: "הריסת הבניין בחדרה 10 מהווה אבן דרך בהתפתחות המותג 'קרסו סאן' שיכלול למעלה מ- 420 יח"ד שאנו מקימים במסגרת 10 בניינים בצפון הישן, המציעים חווית מגורים אינטימית ומתקדמת שיש בה כדי לשפר את הבריאות הפיזית והנפשית של לקוחותינו. מדובר בבנייני בוטיק בריאים הנותנים מענה תכנוני ועיצובי מדויק ליסודות המשפיעים על האנרגיה שלנו. הבניין הייחודי בחדרה 10 נהנה ממיקום אטרקטיבי במיוחד המאפשר איזון של ממש, בתוך העיר".

קטגוריות: נדל״ן ותכנון

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *