כלבת הים. צילום: ד"ר אביעד שיינין, דלפיס
כלבת הים. צילום: ד"ר אביעד שיינין, דלפיס

צפו: "יוליה" הגיעה לחופי צפון תל אביב

כלבת הים המפורסמת ממשיכה במסעותיה בחופיה ישראל ונראתה לאחרונה בחוף הצוק הדרומי. לאחר שהותקפה באחד החופים - בעלי כלבים מתבקשים ללכת עמם קשורים על החוף בימים אלה
מערכת תל אביב אונליין | 18.05.2023

כלבת הים, "יוליה", שהגיעה בסוף השבוע שעבר לחוף ביפו ועוררה סקרנות אדירה – חזרה למים, נעה לכיוון חופי צפון תל אביב, ונראתה באחרונה בחוף "הצוק" הדרומי בתל אביב, כפי שאפשר לראות בווידאו של רשות הטבע והגנים.

@parks_il בבקשה שימו לב להנחיות החשובות בסרטון 🙏 #יוליה #כלבת_ים #כלבת_ים_נזירית #חיותהבר ♬ Funk It Up – Official Sound Studio

מרשות הטבע והגנים נמסר כי "בעקבות כמה דיווחים שהתקבלו הבוקר החל מהשעה 10:40 על תצפיות של כלבת הים יוליה באזור תל אביב פקחי רשות הטבע והגנים קפצו למקום, ומתנדבי דלפיס החלו בביצוע סריקות באזור במטרה לזהות את מיקומה ומצבה של יוליה".

ברשות הטבע והגנים מדגישים שלא להתקרב לכלבת הים ולאפשר לנוע – זאת לאחר דיווחים על . אם ראיתם את יוליה תעדו אותה מרחוק ודווחו למוקד 3639*, כדי שפקחי היחידה הימית יגיעו למקום.

מעמותת "דלפיס" נמסר כי בשעות הצהריים התקבל דיווח שכלב תקף את כלבת הים בחוף בתל אביב. "לשמחתנו הפעם זה הסתיים בנס. בפעם הבאה זה עלול לעלות לה בחייה. בבקשה ללכת היום עם הכלבים כשהם קשורים בחופי ת"א והרצליה. אם ראיתם את יוליה – נא ליצור קשר בהקדם עם דלפיס – באתר, בפייסבוק או בטלפון 050-7620348.

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *