יפעת צחי-קיראל. צילום: רמי זרנגר
יפעת צחי-קיראל. צילום: רמי זרנגר

מנכ"לית חדשה לקאמרי

מועצת הנאמנות של התיאטרון וראש עיריית תל אביב הכריזו על מינויה של יפעת צחי-קיראל כמנכ"לית החדשה של הקאמרי במקום רן גואטה. ב-16 השנים האחרונות היא כיהנה כמנכ"לית תיאטרון ירושלים
מערכת תל אביב אונליין | 18.08.2022

מועצת הנאמנות של התיאטרון הקאמרי הכריזו היום (חמישי, 18.8) על מינויה של יפעת צחי- קיראל כמנכ"לית החדשה של תיאטרון הקאמרי, במקומו של רן גואטה שהחליט להתפטר לפני שלושה וחצי חודשים.

ההחלטה התקבלה לאחר דיונים של הועד המנהל והתייעצות עם רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו וחילי טרופר, שר התרבות והספורט.

יפעת צחי-קיראל, מכהנת ב-16 השנים האחרונות כמנכ"לית תיאטרון ירושלים. בניהולה הצעידה את תיאטרון ירושלים להיות אחד המוסדות הבולטים בישראל.

בעברה כיהנה צחי-קיראל בתפקידים בכירים בחדשות 10, חברת צ'רלטון לשידורי ספורט, במינהלת ההקמה של הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, ובתפקידים בכירים נוספים בשוק התקשורת.

יפעת צחי-קיראל. צילום: רמי זרנגר

יפעת צחי-קיראל. צילום: רמי זרנגר

רון חולדאי, המשמש גם כיו"ר מועצת הנאמנות ציין: "הקאמרי הינו ספינת הדגל של התרבות במדינת ישראל עם הכרה בינלאומית. ביטוחני כי יפעת בעלת הניסיון והכישורים, תוביל את התיאטרון לשיאים חדשים".

השר טרופר הוסיף: ״הקאמרי הינו תאטרון חשוב ומרכזי בתרבות הישראלית עם עשיה רחבה ועשירה. איחולי הצלחה לצחי-קיראל בתפקידה החדש והמשמעותי".

צחי-קיראל עצמה סיכמה: ״אני מודה לכל חברי הועד המנהל, לראש עיריית תל אביב- יפו, רון חולדאי, וליו״ר הועד המנהל, ליאורה מינקה, על הבחירה. אני רואה בתפקיד כבוד ואתגר גדול".

תגיות:

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *