מרכז קהילתי חוף תל ברוך
מרכז קהילתי חוף תל ברוך. צילום: יוגב יוסף

מרכז קהילתי חדש בחוף תל ברוך

במקום מתקיימים חוגים, סדנאות ופעילויות מיוחדות לכל הגילאים ביניהם - חוגי סקייטבורד לילדים, פוצ'יוולי וקורסי חתירה בסאפ
רותי בוסידן | 12.06.2022

בשעה טובה נפתח מרכז קהילתי חוף תל ברוך בתל אביב. הוא הוקם כדי להנגיש את פעילויות החוף והים לכלל הקהילות מצפון מערב ולעיר כולה.

מיקומו הייחודי של חוף תל ברוך, רוחבו הפיזי ואזור הספורט הימי מזמינים את התושבים ליהנות ממגוון פעילויות בנושאי ספורט, תרבות, העשרה, מוסיקה ואמנות,המתאימות לכל הגילים – מהגיל הרך ועד גיל הזהב.

המרכז שם למטרה להעשיר את הקהילה בפעילויות איכותיות, בקבוצות קטנות עם הדרכה מקצועית מהשורה הראשונה. אחד הדברים המייחדים את המרכז הוא היכולת לשלב את קשת צרכים לכלל הגילים בעיר תל אביב יפו.

זה הזמן לצאת לטבע האורבני של צפון תל אביב וליהנות משלל פעילויות ייחודיות לרצועת החוף של תל ברוך.

סיגל ויצמן. צילום: אילה ברק העליון

סיגל ויצמן. צילום: אילה ברק העליון

חברת המועצה סיגל ויצמן: "במשך שנים העלנו את הצורך ועכשיו זה קורה ובגדול, עם פתיחת השבילים שקידמנו משטח שדה דב הנגישות לחוף הים גדלה ואיתה הצורך לקדם עשייה בחוף הים. תודות לראש העיר רון חולדאי למנכל העירייה, המשנה לראש העירייה גל שרעבי, למנכל העירייה מנחם לייבה, למנהלת מנהל קהילה רונית פרבר, מנהל אגף קהילה צפון ארז גולני, מנהלת מרחב צפון מערב חגית שגב, מנהל המרכז קהילתי תל ברוך יוגב יוסף, לפעילה חברתית שפעלה בנושא נגה אלדור".

במרכז בקהילתי בחוף הים מתקיימים חוגים, סדנאות ופעילויות מיוחדות לכל הגילאים ביניהם – חוגי סקייטבורד לילדים, ילדות, נערות ונערים, פוצ'יוולי לילדים, ילדות, נערות ונערים, קורסי חתירה בסאפ, קורסי מטקות, כדורעף חופים למבוגרים, סדנת מדיטציה להורים עם תינוקות.

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *