נועה קירל על הבמה. צילום: רן בירן
נועה קירל. צילום: רן בירן

נועה קירל רכשה מיני פנטהאוז בשדה דב ב-10 מיליון שקלים

הדירה, שנרכשה בפריסייל בפרויקט ריינבו, מתפרסת על 133 מ"ר ומשקיפה לים. העסקה משקפת מחיר של כ-72 אלף שקל למ"ר
מערכת תל אביב אונליין | 23.05.2023

ב"כלכליסט" פורסם כי הזמרת הצעירה נועה קירל רכשה דירת מיני פנטהאוז בפרויקט היוקרה "ריינבו" של קבוצת ישראל קנדה במתחם שדה דב בתל אביב. קירל שייצגה את ישראל באירוויזיון שילמה עבור הדירה 10.180 מיליון שקלים.

הדירה, חמישה חדרים בקומה שביעית על שטח של 133 מ"ר ועוד 17 מ"ר מרפסת (70 אלף שקל למ"ר), משקיפה לים. קירל קיבלה אפשרות מהחברה לבחור עוד לפני פתיחת המכירות לקהל הרחב.

הפרויקט במתחם שדה דב. הדמיה: ישראל קנדה

הפרויקט במתחם שדה דב. הדמיה: ישראל קנדה

הפרויקט כולל 6 בנייני בוטיק, בני 8 קומות כל אחד ומגדל מגורים בן 40 קומת הגובל בנמל תל אביב וחוף תל ברוך ופארק הירקון, בקונספט של ריזורט למגורים. הריזורט יכלול חדרי כושר ומתחם ספא, ובית קפה פרטי, וכן מתחם עסקים עם אזורי עבודה וחדרי ישיבות, שתי בריכות – אחת אולימפית ושניה למבוגרים – ומתחם ילדים.

קירל רכשה את הדירה במסגרת מבצעי פריסייל שהחברות מקדמות בפרויקטים מעין אלה. ככל הידוע היא לא קיבלה הנחה משמעותית, אולם חתמה במקביל על הסכם פרזנטורית של הפרויקט עבור ישראל קנדה בכיכובה, בתשלום שהיקפו איננו ידוע.

על רקע סימני השאלה סביב מחירי הדירות בשדה דב, וסיכויי ההצלחה של הפרויקטים על קרקעות שדה התעופה לשעבר, העסקה של קירל מעניינת ומסמנת גם את המחירים שבהם מבצעת ישראל קנדה את המכירות, כ-72-75 אלף שקל למ"ר.

עוד נודע ל"כלכליסט" כי בפריסייל מכרה החברה כ-50 דירות עד כה במחירים של כ-75 אלף שקל למ"ר.

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *