צעדת השרמוטות בתל אביב. צילום: תנועת כולן
צעדת השרמוטות בתל אביב. צילום: תנועת כולן

אלפים ב"צעדת השרמוטות" ה-9

הצעדה התקיימה זו השנה התשיעית תחת הכותרת #מאמינהלי. לדברי המארגנות, "היא המקום שבו אנחנו מחזירות לעצמנו את הכוח, ואומרות לעולם: שום דבר הוא לא הזמנה לאונס"
רותי בוסידן | 15.10.2021

צעדת השרמוטות של תל אביב התקיימה היום(שישי), בהשתתפות אלפים שצעדו מכיכר אתרים עד לכיכר הבימה. הפעם הצעדה התקיימה תחת הכותרת #מאמינהלי עם הסיסמה "שום דבר הוא לא הזמנה לאונס". הצעדה התקיימה זו השנה התשיעית ולדברי המארגנות "היא המקום שבו אנחנו מחזירות לעצמנו את הכוח, ואומרות לעולם: שום דבר הוא לא הזמנה לאונס".

ברכה ברד, מנכ״לית תנועת "כולן" המפיקה את הצעדה: "התכנסנו כאן היום אלפי א.נשים שמאמינות שהגיע הזמן להפסיק את התרבות המאשימה, ולהתחיל להאמין לנפגעות. אנחנו כאן לצעוק בשביל כל מי שלא היה לה קול, בשביל כל מי שעדיין אין לה. שום דבר הוא לא הזמנה לאונס, ואף אחת לא אשמה שפגעו בה. קהילת השרמוטות היא הסיבה שאנחנו בתנועת כולן פועלות כל השנה להיאבק לשינוי השיח הציבורי, ואנחנו נמשיך להיות כאן בשביל כל אחת שצריכה את זה. קולן של הנפגעות חייב להישמע, הגיע הזמן".

בתום הצעדה התקיים הפנינג פמיניסטי בכיכר הבימה, בהשתתפות הארגונים: "איתך – מעכי", "אל הלב", "אסל"י -גברים אומרים לא לאלימות נגד נשים", "שירה פמיניסטית", "דלת פתוחה לקידום מיניות בריאה", "הטריבונל. תביעות צדק לפגיעות מגדריות", "לא עומדות מנגד, מסייעות לנשים במעגל הזנות", "המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות", "מרכז סיוע תל אביב" SafeUP, "עבודה שווה -קידום שיוויון מגדרי בשוק התעסוקה", "פורום של תקווה", "שדולת הנשים בישראל״

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *