עומר אדם. צילום: אילן ספירא, עיריית תל אביב-יפו
עומר אדם. צילום: אילן ספירא, עיריית תל אביב-יפו

רכבת ישראל נחלצה לסייע לעומר אדם

YNET מדווח: לאחר שהמשטרה התנגדה לקיום מופעי הענק של הכוכב בפארק הירקון ב-15 וב-16 באפריל, הוציאה הרכבת מכתב רשמי: ערוכים לקהל גדול מהצפוי
מערכת תל אביב אונליין | 11.04.2024

רכבת ישראל תצליח לעמוד באתגר שהציב לה עומר אדם, ותוכל לקלוט את הקהל הרב שצפוי להגיע להופעותיו; כך מדווח אתר YNET שחשף קודם לכן כי המשטרה אינה מאשרת את קיומו של המופע הענק המתוכנן בפארק הירקון ב-15 וב-16 באפריל – זאת על רקע העומס הצפוי והמצב הביטחוני.

במשטרה הסבירו: "אנחנו ביקשנו למצוא צירי מילוט של חירום לקהל, מתוך הפארק ומחוצה לו. צריך לקחת בחשבון שבגלל עבודות הרכבת הקלה בסמוך לרכבת שקרובה לפארק הירקון ישנה רק כניסה ויציאה אחת מתחנת הרכבת. אנחנו יודעים מניסיון שהופעות של עומר אדם מביאות עשרות אלפים שנעים ברכבות. עלול להיווצר עומס כבד מדי". במשטרה ציינו כי הופעתו תתקיים במקביל לאירועים נוספים רבי משתתפים באזור, וביקרו את ההפקה של אדם: "קבעו עובדה, מכרו כרטיסים ולא שאלו אותנו בכלל. אנחנו בתקופה רגישה ביטחונית".

מי שנחלצה לסייע לקיום ההופעה, היא לא אחרת מאשר רכבת ישראל. YNET מדווח כי מנהל אגף התחנות ברכבת ישראל, אלון בן ישי, הבהיר במכתב רשמי למשטרה, כי למרות העבודות והחסימות, היא ערוכה לכמות קהל גדולה יותר ממה שציפתה להופעתו של הזמר בפארק. לדבריו, לאחר סיור במקום, "הצליחו אנשי ההנדסה של רכבת ישראל להשמיש את רציף 3 שנמצא בעבודות לתפעול רכבות בתחנת האוניברסיטה, ומתוך כך גדלה משמעותית היכולת התפעולית בתחנה, וכפועל יוצא – יכולת קליטת קהל במספר גבוה יותר מהמספר שצוין קודם".

ברכבת מבטיחים לתגבר את כוח האדם ואת האבטחה במהלך הופעותיו של אדם.

 

 

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *