שחר סקברר, יו"ר ועד שכונת צוקי אביב
שחר סקברר, יו"ר ועד שכונת צוקי אביב. צילום: גדי אהד

שחר סקברר עושה סדר בשכונת צוקי אביב

בראיון ל"תל אביב אונליין" מספר יו"ר ועד שכונת צוקי אביב על המעורבות החברתית הענפה שלו בעיר בשנים האחרונות, והאתגרים איתם הוא נדרש להתמודד בשכונה שבצפון-מערב תל אביב
רותי בוסידן | 03.07.2022

שחר סקברר, בן 44, נשוי + 3, עו"ד בתחום האזרחי והמסחרי. מתגורר בשכונת צוקי אביב ובשנים האחרונות הוא משמש כיו"ר מכהן כיו"ר וועד השכונה.

במקביל, משמש סקברר בין השאר גם כחבר בפורום הגנים העירוני ובוועד ההורים המרכזי של תל אביב-יפו.

מה ניתן לספר על השכונה שנמצאת בצפון מערב העיר?

"אנחנו מתגוררים בשכונה מאז שנת 2007. אביב, אשתי, ואני, הגענו לשכונה כזוג צעיר, עוד לפני שנישאנו, לגמרי במקרה. גרנו אז במרכז תל אביב וחיפשנו את הדירה הבאה. לא היינו נעולים על אזור מסוים. איכשהו, מפה לשם, ראינו דירה שאהבנו בצוקי אביב (שנקראה אז אזורי חן/גימל החדשה), והתמקמנו. השכונה היא מאוד נעימה, מטופחת וקהילתית. היא מאופיינת, בין היתר, בכך שהיא קטנה ומתוחמת (עם כניסה ויציאה אחת) וזה גוזר כל מיני מאפיינים קהילתיים".

ספר על הפעילות החברתית שלך

"למעשה, באופן כללי 'חיידק' המעורבות החברתית תמיד היה נטוע בי. עוד כשהייתי נער בצופים ואחר כך כמרכז שבט צופים בפתח תקווה. לכן, הדרך למעורבות ולפעילות בשכונה הייתה קצרה וטבעית מבחינתי. התחלתי בפעילות במסגרות חינוך עירוניות. אז התחילו לצוץ כל מיני סוגיות ועניינים שצריך היה להסדיר ולשפר גם במוסדות החינוך וגם בסביבה בכלל, ומצאתי את עצמי מעורב. בשנים האחרונות אני משמש כחבר הן בפורום הגנים העירוני והן בוועד ההורים המרכזי של תל אביב-יפו. בנוסף, אני חבר בהנהגת ההורים בבית הספר השכונתי ובאשכול הגנים".

מהן התוכניות שלך בתור יו"ר ועד השכונה? ומה צריך ואפשר לשפר?

"לצד עניינים רבים שהם יותר 'יום-יומיים', יש בשכונה מספר אתגרים מרכזיים שעומדים כבר כעת על הפרק, ובהם העתקת מסוף האוטובוסים אל מחוץ לשכונה, שדרוג הקאנטרי, מעורבות בתכנון החלקים של תוכנית 3700 הסמוכים לשכונה, הקמת גשר הולכי רגל לשכונת גימל, ועוד ועוד נושאים שעל הפרק. יש מקום לקדם אותם כוועד שכונה".

קטגוריות: שכונות ורבעים

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *