מסעדת לנדוור
לנדוור. צילום: נועם פריסמן

תכירו: האיטלקי של "לנדוור"

רשת לנדוור משיקה תפריט איטלקי בהובלת יהלומה לוי - שפית הרשת
אירית מטיאס | 10.06.2023
רשת המסעדות לנדוור ממשיכה את המהפך הקולינרי ומשיקה קטגוריה איטלקית עם תפריט אותו בנתה יהלומה לוי השפית של הרשת. בתפריט מנות איטלקיות מוכרות ואהובות עם טוויסט עדכני של לוי.  המנות עשויות מחומרי גלם איכותיים, כשהקלאסיקות המוכרות זוכות לתוספות מיוחדות ויצירתיות. בין המנות המובילות יש פסטות הנעשות בעבודות יד במפעלי "לנדוור"  פיצות מיוחדות וסלטים.
מסעדת לנדוור

לנדוור. צילום: נועם פריסמן

המהלך נעשה כחלק מהמעבר האסטרטגי של הרשת מבתי קפה לרשת ביסטרו בפריסה ארצית והתוספת האיטלקית משלימה את המהפך. ה
בתפריט החדש יש מנות ראשונות, פסטות בעבודת יד, רביולי, פיצות ומנות דגים  המוגשות ב-20 הסניפים הכשרים של הרשת.
בין המנות: סלט קפרזה סלקים – מוצרלה פרסקה, עגבניות שרי, סלק צלוי, בזיליקום ורוקט בוויניגרט שרי ובלסמי; ארביאטה עגבניות שרופות – רוטב עגבניות, עגבניות שרופות ועגבניות שרי צלויות עם פלפל חריף, שום, אורגנו וגרידת לימון; אלי אוליו ארטישוק – ספגטי עם ארטישוק ועגבניות שרי צלויות על בסיס שמן זית, שום, פטרוזיליה ומעט צ'ילי גרוס; קאצ'ו אה פפה כמהין – פסטה ברוטב ביאנקה, גבינת פיקורינו, פלפל שחור ומחית כמהין שחורה (סניפים כשרים); 'פילה דניס על ריזוטו מלנזה- צמד פילה דניס צלוי על ריזוטו פרמז'ן, חמאה, ציר ירקות ויין לבן עם גרידת לימון ובזיליקום (סניפים כשרים).
לוי המתווה את האסטרטגיה הקולינרית של הרשת: "פיתוח התפריט האיטלקי הוא מבחינתי לב ליבו של המהפך הקולינרי במעבר מבית קפה לביסטרו ישראלי מקומי, לאחר השלמת ההטמעה הנוכחית אני יכולה לומר בלב שלם שמבחינה קולינרית, לנדוור היא רשת הביסטרו החדשה של ישראל מבלי להתפשר לרגע על איכות חומרי הגלם וחווית טעם גבוהה והרמונית שהם אבני היסוד של כל פיתוח קולינרי של הרשת. עבדנו עם המפעל שלנו על יצור פסטה טרייה חדשה שתעמוד בסטנדרט גבוה ופסטה ממולאת, שהותאמה לטעם הישראלי, שדרגנו את בצק הפיצה שלנו והעברנו את המטבחים לשיטות התפחה ארוכות ופתיחה ביד של הבצק ולא במרדדת".
 
יהלומה לוי. צילום: באדיבות רשת לנדור
יהלומה לוי. צילום: תמי בר שי, באדיבות רשת לנדור

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *