מיצג למען החטופים. קפה עם סשה
קפה עם סשה. צילום: אירית מטיאס

צפו: "קפה עם סשה" בעזריאלי שרונה

חבריו לעבודה של סשה טרופנוב, מהנדס באמזון, מתגעגעים לנוהל הקפה שמיסד בחברה, מידי יום בשלוש - אז הם הפיקו תערוכה עד שיחזור מעזה
אירית מטיאס | 24.11.2023

בסופ"ש הארור של ה-7 באוקטובר סשה טרופנוב ביקר עם חברתו, ספיר, בבית משפחתו שבקיבוץ ניר עוז. אביו של סשה נרצח. סשה והחברה נחטפו לעזה יחד עם אחותו, אמו וסבתו. שלושה דורות של משפחה אחת נרצחו ונחטפו.

סשה היה מהנדס צעיר בחברת Annapurna של אמזון. עם הזמן פיתחו כמה חבר'ה מהעבודה נוהל קבוע: כל יום בשעה 15:00 נפגשים להפסקת קפה. פעם סשה קרא מאמר שכדאי להימנע משתיית קפה / תה לפחות שעה אחרי הארוחה כדי שהויטמינים והברזל יספגו טוב יותר – וההמלצה יושמה בהצלחה מידי יום במשך כעשור והפכה לשעת הקפה הרשמית של החברה.

למרבה העצב, כבר חודש שסשה לא שותה את הקפה השחור שלו. למרות הטרגדיה,  החברים מנסים להיות אופטימיים ולהאמין שהוא ישוב במהרה אלינו ואל הקפה הקבוע בשעה שלוש, כי בלעדיו זה לא אותו דבר.

בעזריאלי שרונה, בו ממוקמים משרדי אמזון, מוצגת מאתמול (חמישי, 23.11) תערוכה מרגשת ומצמררת של קפה בשלוש בשביל סשה כחלק מתערוכת "עוטף ליבי" – תערוכה שמאירה זרקור על אמנים שיצרו והציגו בעוטף. צוות העובדים של אמזון פנה לנספרסו שהתגייסו מיד למשימה והביאו מכונות קפה שהגישו למוזמנים בדיוק בשעה 15:00 קפה שסשה אוהב לשתות כל יום בשעה 15:00.

מיצג למען החטופים. ספלי קפה שבורים על שולחן עץ ובו מוטבעים התאריכים החל מה-1.10 - קפה עם סשה

קפה עם סשה – שולחן ארוך. צילום: אירית מטיאס

במרכז התערוכה הוצב שולחן ארוך ומיצג של האמן דרור גולן עם כוסות קפה שהחל בתאריך של היום עם כוסות שלמות ומלאות קפה והסתיים עם כוסות מנופצות בתאריך 7.10.

כל שנותר הוא לקוות ולייחל כי בעתיד הקרוב מאוד יחזור סשה לנוהל הקפה הקסום שייסד.

סשה טרופנוב. החברים מתגעגעים. צילום באדיבות המשפחה

 

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *