רון חולדאי פוגש את ענבל ליברמן ובני משפחתה.
רון חולדאי פוגש את ענבל ליברמן ובני משפחתה. צילום: באדיבות עיריית תל אביב-יפו

חולדאי פגש את הרבש"צית מניר עם: "מצדיע לך"

ראש העירייה פגש את ענבל רבין-ליברמן, הרבש"צית שהצילה את חייהם של עשרות תושבי ניר עם, במלון בו היא מתארחת בתל אביב
מערכת תל אביב אונליין | 09.10.2023

בצד הכאב האדיר על האובדן, נחשפים אט אט גם סיפורי גבורה בלתי נתפסים של אלה שעמדו בחזית הדרומית עם פרוץ המתקפה בדרום. אחת מגיבורות הקרובות הללו היא ענבל רבין-ליברמן, הרבש"צית של מועצה אזורית שער הנגב, שהצילה בתושייתה הרבה את תושבי ניר עם.

אתר יישובניק.נט של אזור הדרום מתאר: ענבל רבין-ליברמן, בת 25, מתגוררת בקיבוץ ניר עם הבינה ראשונה בכל מדינת ישראל מה קורה. רצה כמו מטורפת מבית לבית, אירגנה את כיתת הכוננות והכינה תוכנית עבודה להגנה על הקיבוץ והעמידה גברים במארבים על הגדר של הקיבוץ. כל המחבלים שהגיעו לקיבוץ חוסלו על הגדר!!!! 25 מחבלים!! היא חיסלה.
גיבורת ישראל".

ראש העירייה, רון חולדאי, נפגש היום (שלישי,9.10) עם הרבש"צית הגיבורה, באחד המלונות בתל אביב, בה היא מתארחת עם בני משפחתה.

"ענבל היא גיבורה", כתב חולדאי בפייסבוק, "הסיפור שלה שמתפרסם בכל מקום לא משאיר אף אחד אדיש. לקור הרוח, לאומץ, לגבורה. בזכות ענבל עשרות חיים ניצלו. בזכותה קיבוץ ניר עם ניצל. היום, ענבל הגיעה יחד עם משפחתה לאחד המלונות בהם אנו מארחים את תושבי העוטף, וזו הייתה זכות גדולה לפגוש אותה הבוקר".

חולדאי בירך את ענבל לרגל יום הולדתה, שחל היום: "אני מאחל לה שבשנים הבאות היא תחגוג עם בשורות טובות יותר מאלה של הימים האחרונים. ענבל, אני מצדיע לך!".

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ענבל ליברמן מניר עם צריכה לקבל תואר גיבורת ישראל! כל הכבוד

לך אישה יקרה!!!