שלט במסגרת קמפיין "תל אביב נפרדת". צילום: פרטי
שלט במסגרת קמפיין "תל אביב נפרדת". צילום: פרטי

חשיפה: זה האחראי לשלטי "תל אביב נפרדת" ברחבי העיר

צפו: הבוקר במרכז העיר נחשף שמו של האחראי לקמפיין שהסעיר את הרשתות בסוף השבוע. וזוהי רק ההתחלה
שי שגב | 19.06.2023

הרשתות החברתיות בעיר ללא הפסקה געשו לאחר ששלטים בצבעי אדום כחול נפרסו את הכיתוב: "תל אביב נפרדת". שמועות החלו לרוץ אם זה קשור למחאה המשפטית, אולי מותג קולינרי חדש, אולם התשובה הרבה יותר פשוטה. זו פרמיירה לקמפיין הבחירות והכרזה שקטה של המתמודד לראשות העיר, יובל צלנר.

שילוט הטיזר נפרס בכחמישה מוקדים ברחבי העיר: צומת ארלוזורוב – דרך נמיר, אקספו שדרות רוקח, מוזיאון א"ידרך נמיר, שדרות רוקח ונמל תל אביב רוקח. לא במקרה, המכנה המשותף בין המוקדים הוא צפון העיר. לשם מכוון צלנר, כי זהו הקהל הנאמן לראש העיר המכהן, רון חולדאי שהוא בעל הסיכויים הגבוהים ביותר לזכות בבחירות המוניציפאליות.

צפון תל אביב גם נחשבת לקהל היעד עבור מועמדים נוספים לראשות העיר, כמו אורנה ברביבאי וכן ראובן לדיאנסקי. הבוקר (שני, 19.6) החליט להתרחב צלנר גם למרכז העיר, אלא שבאזור זה הדבר נעשה כבר תוך חשיפת שמו של צלנר.

צפו בסרטוני וידאו:

מי שמיהרה לתקוף את הקמפיין הראשוני של צלנר היא המתמודדת ציפי ברנד, שהגיבה באינסטגרם: "תל אביב-יפו לא נפרדת, לא תהיה קטלוניה, לא יהיו כאן קנטונים ולא תקום פה באמת מדינת תל אביב עצמאית". 

יובל צלנר (בן 45) הוא איש עסקים. שימש כחבר הכנסת מטעם מפלגת קדימה בכנסת ה-18 וה-19, חבר ועדה קרואה בעיר אופקים ומשנה למנכ"ל בחברת הנדל"ן הציבורית קבוצת חג'ג'. מתגורר בצפון תל אביב, ובעבר היה נשוי למגישת תוכניות הנדל"ן דפנה שחר. כיום במערכת יחסים עם מגישת הטלוויזיה מעיין אדם, ולשניים נולדה בת לפני כחודשיים.

שלט במסגרת קמפיין "תל אביב נפרדת". צילום: פרטי

שלט במסגרת קמפיין "תל אביב נפרדת". צילום: פרטי

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתה לא רוצה ולא רוצה ..אולי פשוט טוס לאוגנדה

או קנטונים או בסופו של דבר תהיה פה מדינת הלכה. קנטונים זה הפתרון לאלה שרוצים מדינת הלכה, לאלה שרוצים מדינה חילונית , לערבים ואלה שרוצים משהו מעורבב.

למה שלא נהיה כמו קטלוניה? זה בכלל לא רע. אני לא רוצה לתמוך בפרזיטים שלא עובדים ולא משלמים מיסים. אני לא מוכנה שהחרדים ישתלטו על העיר, לא רוצה פעילויות בהפרדה, רוצה תחבורה בשבת.
כל האחרים כנראה לא רוצים- שישארו מחוץ לעיר.