172 דירות חדשות בדרך השלום 87 ו-89
חברת אורון נדל”ן ושתי חברות מקבוצת הפניקס חתמו על הסכם למימון פרויקט פינוי בינוי בדרך השלום בתל אביב, הצפוי לכלול הריסת 2 בנייני מגורים (הכוללים 72 דירות ישנות) בדרך השלום 87 ו-89, ובנייה במקומם של 4 בניינים הכוללים 172 דירות חדשות.
העסקאות, המחירים והזדמנויות הנדל״ן – הצטרפו לקבוצת הוואטצאפ של תל אביב אונליין – לחצו כאן.
הצטרפו כעת לקבוצת הוואצאפ שלנו להשקעות נדל”ן בחו”ל – לחצו כאן.
הפרויקט ימומן וילווה, כולל העמדת ערבויות על פי חוק מכר דירות, על ידי חברות הפניקס ליווי בניה והפניקס ביטוח, במשותף, בהיקף כולל של 700 מיליון שקל. שניים מתוך ארבעת המגדלים החדשים שייבנו, מהם ייפנו לכיוון דרך השלום בתל אביב, ושניים נוספים ייפנו לרחוב עמישב בגבעתיים.
שם הפרויקט הוא “HELLO תל אביב”, בתכנון כנען שנהב אדריכלים, והמעצבת היא דנה אוברזון.
הצטרפו לקבוצות הווצאפ של תל אביב אונליין:
קבוצת תל אביב יפו כללית – לחצו כאן.
קבוצת הנדל”ן – לחצו כאן.
קבוצת צפון ת”א – לחצו כאן.
קבוצת מרכז ת”א – לחצו כאן.
קבוצת דרום ת”א – לחצו כאן.
קבוצת מזרח ת”א – לחצו כאן.
קבוצת יפו – לחצו כאן.
קבוצת TLZ מי ומי – לחצו כאן.
קבוצת החוויה הקולינארית – לחצו כאן
לדף הפייסבוק של “תל אביב אונליין” – לחצו כאן.
לעמוד האינסטגרם של “תל אביב אונליין” – לחצו כאן.
לערוץ הטלגרם של “תל אביב אונליין – לחצו כאן.


למה התמונה השגויה? צריך להיות דרך רבין גבעתיים פינת השלום תל אביב. ממזרח למגדל “הפניקס”.