חותרי קאייקים בירקון
אליפות ישראל בחתירה. צילום: אסף כהן

שבת בבוקר: אליפות ישראל בחתירה בירקון

לצד התחרויות, יתקיימו פעילויות מיוחדות ובפעם הראשונה איגוד החתירה בישראל בשיתוף רשות נחל הירקון יקיים תחרות צילום נושאת פרסים
מערכת תל אביב אונליין | 04.04.2024

מרכז דניאל לחתירה של עיריית תל אביב-יפו, בשיתוף עם איגוד החתירה, מארח את אליפות ישראל בחתירה אקדמית שתתקיים ביום שבת בנחל הירקון בתל אביב, מהשעה 8:00 בבוקר ועד 11:00.

חותרי קאייקים בירקון

אליפות ישראל בחתירה. צילום: אסף כהן

במסגרת התחרות, בה ישתתפו חותרים וחותרות ממועדוני החתירה בישראל, יתקיימו מקצים של סירות יחיד ורביעייה בהם ייקחו חלק אבות ובנים לוחמים שחזרו מהמלחמה ויתחרו יחד באותה הסירה. מקצי התחרויות יתקיימו לאורך נחל הירקון מאזור בנין שבט הצופים החורש עד קו הגמר מול מרכז דניאל לחתירה.

חותרים בירקון. הברווזים שטים ליד

אליפות ישראל בחתירה. צילום: אסף כהן

בתחרות יתקיימו גם מקצים של גברים ונשים למרחקים של 2,000 ו-1,000 מטרים, מקצה ראווה של "סירות דרגון", מקצה פאראלימפי ייחודי של מורן סמואל ושמוליק דניאל, שהבטיחו את מקומם במשחקים האולימפיים בפריז 2024 והחותרים הפאראלימפיים, שחר מילפלדר וסאלח שאהין, הנאבקים על הכרטיס למשחקים האולימפיים. בנוסף יתחרה דני פרידמן אלוף ישראל בחתירה ב-18 השנים האחרונות.

לצד התחרויות, יתקיימו פעילויות מיוחדות ובפעם הראשונה איגוד החתירה בישראל בשיתוף רשות נחל הירקון יקיים תחרות צילום נושאת פרסים – כאשר פרס ראשון לצילום יזכה ב-1,000 שקלים.

מרכז דניאל לחתירה של עיריית תל אביב-יפו, על שם דניאל עמיחי מרכוס ז"ל, הינו עוגן לפעילות עירונית ימית בדגש על ענפי החתירה והשיט לכל הגילים. המועדון מהווה בית ללימודי חתירה וימאות, מקדם את הספורט החתירה האקדמית בישראל למבוגרי ונוער ומעצים אוכלוסיות מיוחדות, באמצעות פעילות חתירה בסירות בנחל הירקון.

קטגוריות: ספורט מקומי

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *