הפנינג שיתוף ציבור יתקיים בבתי הבאר בדרום העיר
אירועי שיתוף ציבור יתקיימו להתייעצות עם הציבור על השימושים הציבוריים בשני מתחמים של בתי באר בדרום העיר. עיריית תל אביב-יפו קוראת לתושבים להשפיע על התכנון והתוכן בשני בתים לשימור בהפנינג שיתוף ציבור שיתקיים בבתי הבאר בפארק החורשות ובחורשת בורמה. זאת כחלק מהחשיבות שהעירייה רואה בהוספת מבני ציבור לטובת התושבים בדרום העיר לצד שימור של מבנים היסטוריים.

בתי הבאר בדרום העיר. צילום: באדיבות עיריית תל אביב יפו.
האירוע יתקיים ביום שישי, 4.3.22 בשעות 14:30-11:30, בפארק החורשות, משעול פרופ’ הינריך מנדלסון 21, תל אביב-יפו. בלב פארק החורשות, ובצידה של דרך לבון, נמצאים שני בתי באר קסומים שעיריית תל אביב-יפו מתכננת להפוך אותם בשנים הקרובות, לאחר תהליך שימור, לבתים עבור הקהילה. כדי שהתכנון והתוכן של שני הבתים יתאימו לצרכי התושבים והתושבות תקיים העירייה הפנינג שיתוף ציבור לצד המבנים עצמם. ההפנינג יכלול עמדות עם אפשרות להביע רעיונות עבור התכנון, היכרות עם בתי הבאר, סיור היסטורי (ברישום מראש), יצירה ומשחק לילדים, הופעות, שתייה, נשנושים ועוד.

בתי הבאר בדרום העיר. צילום: באדיבות עיריית תל אביב יפו.
האירוע המרכזי יתקיים בבית הבאר בלב פארק החורשות, בצמוד לכנסייה הרוסית ובקרבת המסתור לציפורים בפארק. ניתן להשפיע ולהתרשם גם בבית הבאר ברחוב לבון 16- בקצה חורשת בורמה, מול מגרש הכדורגל החדש וליד הכניסה החדשה לקאנטרי גורן גולדשטיין. הכניסה חופשית והאירוע מונגש.
הצטרפו לקבוצות הווצאפ של תל אביב אונליין:
קבוצת תל אביב יפו כללית – לחצו כאן.
קבוצת הנדל”ן – לחצו כאן.
קבוצת צפון ת”א – לחצו כאן.
קבוצת מרכז ת”א – לחצו כאן.
קבוצת דרום ת”א – לחצו כאן.
קבוצת מזרח ת”א – לחצו כאן.
קבוצת יפו – לחצו כאן.
קבוצת TLZ מי ומי – לחצו כאן.
קבוצת החוויה הקולינארית – לחצו כאן
לדף הפייסבוק של “תל אביב אונליין” – לחצו כאן.
לעמוד האינסטגרם של “תל אביב אונליין” – לחצו כאן.
לערוץ הטלגרם של “תל אביב אונליין – לחצו כאן.


תגובות