שבט צופים בתל אביב. הדמייה: אני ותומר אדריכלים
שבט צופים בתל אביב. הדמייה: אני ותומר אדריכלים

65 מיליון שקל יושקעו בבניית מבני שבטי הצופים בתל אביב

בין השאר ייבנו מבנים חדשניים לשבטים אביב ואופק בצפון העיר, שבט החורש על גדות הירקון, לשבט הגבעה בקריית שלום ולשבט בית דני בשכונת התקווה. שבט חדש ייבנה בשכונת הדר יוסף
רותי בוסידן | 08.07.2022

שבטי הצופים בתל אביב יקבלו מתיחת פנים משמעותית: עיריית תל אביב-יפו אישרה השבוע תקציב של 65 מיליון שקל לשנים 22-23 לטובת בינוי מחדש ושיפוץ של שבטים ברחבי העיר. בין השאר ייבנו מבנים חדשניים לשבטים אביב ואופק בצפון העיר, שבט החורש על גדות הירקון, לשבט הגבעה בקריית שלום ולשבט בית דני בשכונת התקווה. שבט חדש ייבנה בשכונת הדר יוסף.

לצד הבנייה החדשה המתוכננת, יושקעו מיליוני שקלים בשיפוץ ושיפור הבטיחות במבני שבטים בעיר, ביניהם שבט צבר בכפר שלם ושבט דן בשיכון דן.

הנהגת הצופים של ת"א-יפו כוללת 21 שבטי צופים ולמעלה מ-11,000 בני נוער לוקחים חלק בפעילות בכל רחבי העיר. לאחרונה חנכה העירייה מבנה חדש לשבט דיזינגוף הוותיק, בהשקעה של 12 מיליון שקל.

בנוסף, במסגרת המהלך העירוני להוזלת יוקר המחייה, החליטה העירייה לסבסד השנה עד 50% מעלות מחנות ופעילויות הקיץ של כל תנועות וארגוני הנוער הפועלים בעיר, עבור למעלה מ-16,000 בני ובנות נוער, בעלות של 3 מיליון שקל.

חנוכת מבנה לשבט דיזינגוף.

חנוכת מבנה לשבט דיזינגוף. צילום: פרטי

ראש העיר, רון חולדאי: "פעילות תנועות הנוער בעיר חשובה ביותר ומקבלת תשומת לב רבה. השקעותינו בחזות, בבטיחות ובאיכות המבנים המשמשים בית שני לנוער הן חלק מהחזון החינוכי, לצד ההשקעה בכוח אדם איכותי, בתכנים העשירים ובסבסוד עלויות הפעילות להורים".

גל שרעבי-דמאיו, המשנה לראש העירייה: "חינוך דור העתיד הוא בראש סדר העדיפויות במסגרת המדיניות העירונית. שבטי הצופים של ת״א-יפו מקנים לדור העתיד את ערכי הרעות, התקשורת הבין אישית, העבודה בצוות ועוד".

סיגל ויצמן-אהרוני, מחזיקת תיק הנוער בעיריית תל-אביב-יפו סיכמה: ״מכניסתי לתפקיד אני דואגת לקדם בנייה מסיבית ושיפוץ של שבטי צופים בעיר. הנוער שפוקד את הצופים הוא נוער איכותי עם עשייה חינוכית וערכית. מחובתנו להמשיך ולחזק את הפעילות החינוכית בצופים״.

קטגוריות: שכונות ורבעים

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמו תמיד רק איפה שזה אינטרס אישי של ראש העיר חולדאי למשיכת מצביעים לבחירות בעירייה