רון חולדאי ב-n12. צילום מסך
רון חולדאי ב-n12. צילום מסך

חולדאי שש לקרב מול מכת"זית, שליין מלחמתי וגם רשף לוי רושף

עוד ועוד קולות קוראים לציבור לצאת ולהפגין במוצ"ש. ראיון לוחמני של חולדאי ב-n12
מערכת תל אביב אונליין | 14.01.2023

הדריכות לקראת ההפגנה המתוכננת בכיכר הבימה במוצ"ש כנגד תוכניות הממשלה החדשה גוברת ועמה גם גם הקולות הקוראים לציבור לבוא ולהפגין.

ראש עיריית תל אביב – יפו ממשיך למצב עצמו בחזית המאבק נגד כוונות הממשלה החדשה ל"ריסוק מערכת המשפט", כפי שכינתה זאת נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות. בראיון לוחמני ל-N12 בערב שישי טען חולדאי בין היתר כי גם נאומה של חיות היה "סטרילי, שפה גבוהה מדי, האדם הפשוט לא מבין מה תהיה המשמעות של מה שעושה יריב לוין". לגבי החשש מאלימות אמר חולדאי: "אם תהיה מכת"זית אעמוד לפניה. אי אפשר להגיד כל הזמן 'זה יהיה וזה יהיה' – שלא יפחידו אתכם, עוד לא היה שלטון שעמד מול קהל מוחה, למחות זו אבן יסוד בדמוקרטיה".

הוא כמובן שב והבטיח שתל אביב-יפו תמשיך להיות "מבצר של דמוקרטיה ובית לכל מיעוט – כל מי שמרגיש נרדף יכול למצוא פה בית".


מי שעוד היה קרבי ונחוש במיוחד הוא ליאור שליין, שפירסם בחמישי סרטון שהפך ויראלי תחת הכותרת: "שבע בכיכר ביום שבת – נלחמים". שליין תוקף בחריפות את הממשלה החדשה וקורא לציבור להגיע להפגנה. "לחיות בדיקטטורה זה מספיק נורא. אז לחיות בדיקטטורה של ביבי נתניהו. ביבי שמפחד להיות מאחורי סורגים ומסתתר מאחורי יריב לוין, רוצה לקחת את הזכויות של כולנו".

רשף לוי הקדיש פוסט אף הוא לקראת ההפגנה במוצ"ש אותו סיכם במלים נוקבות: "דמוקרטיה זה לא צד אחד שולט על הצד שהפסיד ומוחק אותו. דמוקרטיה זה הצד שניצח שולט כמיטב יכולתו על כ ו ל ם. וגם אם צריך לעשות רפורמה במערכת המשפט (וצריך) זה לא אחת שאומרת 'שהגנבים ימנו את השופטים שהם לא יהיו חייבים לציית להם'. אני בא כי זאת הפגנה של אהבה למדינה ולמתונים שבינינו. ניפגש בפקקים בדרך להבימה".

קטגוריות: מדינת תל אביב

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הבעיה היא שיש שחיתות קיימת במערכת המשפט בחלק קטן ממנה בעיקר במעמד הגבוה שיצר בעיקר נתניהו בעבר במעמדות בחברה שהפריד ומשל.
אני נגד חיסול הדמוקרטיה ובעד המאבק למען מערכת המשפט חובה וחשובה.
אך רענון נהלים וחוקים למהות החוקיי יסוד כדאי לעשות למען כולם ידעו שזה לא מדינת כאוס !!!