חורשת אוופנהיימר-רבינא
חורשת אוופנהיימר-רבינא. צילום: אמתי ערמון

הישג לתושבי נווה אביבים: העירייה לא תקים בניין בחורשה

בשיחה שקיימו תושבי השכונה התל אביבית עם מנכ"ל העירייה, הובהר להם כי הוחלט לבטל את התוכנית להקמת משרדי עירייה בחורשת רבינא - אופנהיימר. במקום, יבנה על השטח מבנה למגורים וטיפת חלב
רותי בוסידן | 30.05.2022

הישג חלקי לתושבי נווה אביבים בתל אביב – בעקבות שיחות שקיימו נציגי השכונה עם מנכ״ל עיריית תל אביב, מנחם לייבה, החליטה העירייה לבטל את התוכנית להקמת משרדי עירייה במבנה בן 6-8 קומות בחורשת רבינא – אופנהיימר (שטח חום). על השטח יבנה מבנה למגורים וטיפת חלב. יחד עם זאת תושבים עדיין מביעים צער על כך שהחורשה תיכרת בכל מקרה.

בשכונה מרוצים ואומרים: "תודה לכל מי שחתם על העצומה. תודה לכל מי שעזר, ותודה לעירית תל אביב שהקשיבה לתושבים וביחד הגענו לתוצאה הגיונית, שמצד אחד מנצלת שטח חום ומצד שני לא מעמיסה בצורה בלתי הגיונית על השכונה".

כפי שסיקרנו לאחרונה ב"תל אביב אונליין", תושבים משכונת נווה אביבים פרסמו לאחרונה עצומה המופנית לראש העיר רון חולדאי, לחברי מועצת העיר, ולחברי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, שבה הם הביעו את התנגדותם לתוכנית העירייה להקים בניין ציבורי רב קומות בחורשת אופנהיימר-רבינא.

לטענתם, הבניין שהיה אמור להיבנות, שיאוכלס ברובו במשרדי עירייה עם קבלת קהל, מרפאת טיפת חלב ושירותים ציבוריים נוספים, עומד להיבנות ללא חניון.

"המשמעות המעשית של יישום התוכנית", הם כתבו בעצומה, "היא שעובדים ומבקרים רבים שיגיעו לבניין החדש מדי יום, ייאלצו להתחרות על מספר מצומצם של מקומות חנייה ברחובות הסמוכים, שכבר כיום יש בהם קשיי חניה".

 

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *